När ungen fyllde 1 år

Vi åker till Sverige på torsdag för att fira babyns 1-årsdag (fast det är en vecka för tidigt för min far är bortrest på hennes riktiga födelsedag). Jag tittade just på bilder från ungens 1-årsdag som vi också firade i Sverige. Hon fyller år på Valborgsmässoafton 30/4.

Åh vad härligt och vårigt det ser ut!


Äta gräddtårta med händerna på ettårsdagen är tradition i vår familj...


Kram! Vad tycker ni förresten om hockeyfrillan som jag hade här? Jag saknar nog den tror jag.


Ettåringar har så pussvänliga kinder!


På utflykt vid Knivsåsen i Skåne


Babyns födelsedagsfirande lär ju inte bli lika soligt och varmt, men säkert kul ändå! Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Grattis och ha det så skönt i Sverige! Kram!

2011-03-10 @ 14:31:39
Postat av: Maraja

Ja det var härligt! Babyns födelsedagsfest blev ju också fin även om det inte var lika vårligt. Kram

2011-03-13 @ 10:12:34
URL: http://marajapratarstrunt.blogg.se/
Postat av: AMAIA LAYLA

Men gud vad söt och glad hon ser ut! Så härligt med vårbilder, man längtar verkligen. :)



Och tusen tack, vad glad jag blir! Tänka sig att jag har värsta skruttiga kameran, så det är otroligt kul att du tyckte om bilderna :)

2011-03-14 @ 18:23:55
URL: http://amaialayla.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0