Min födelsedag

Det var min födelsedag förra lördagen, vi åkte in till London, här är lite bilder från den dagen!

Ett coolt konstverk som vi såg i ett fönster


Big Ben


London Eye


Big Ben, Houses of Parliament & Westminster Bridge... vi kände oss som turister!


På väg upp i London Eye...


Jag och karln posar


Ungen och lillan tyckte det var ganska kul


Fin utsikt!


Högst uppe


Det tog totalt en halvtimme, barnen började tröttna lite på slutet


Sen gick vi till London Aquarium. Lillan trodde att detta var ett badkar och ville in.


En manta ray kom för att hälsa


och en jättestor sköldpadda simmade förbi


många fiskar överallt


Hej haj!


Tropiska fiskar är så vackra, jag älskar dem



Sen åkte vi hem och var helt slut så det blev inget festande eller så om nu någon trodde det!

Kommentarer
Postat av: Emm

Fina bilder! Åh nu blev jag sugen på att dyka!

2011-03-31 @ 11:31:38
URL: http://tvatusenforfemtio.blogg.se/
Postat av: CC

Åh..saknar London!!! Jättefina bilder....

jag skulle dött, höjdrädd som jag är, det är ju glas ända ner i buren huuu

2011-04-01 @ 12:15:57
URL: http://metalbarbiecc.blogg.se/
Postat av: Peter W

Grattis i efterskott! Det är väl en jättebra idé att turista i London, även om man råkar bo där. London Eye var jättekul, tyckte vi (som har lite större barn...)

2011-04-03 @ 21:43:50
Postat av: Maraja

Det ser jättekul ut och fina bilder tar du som vanligt.

2011-04-04 @ 11:37:58
URL: http://marajapratarstrunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0