Familjeporträtt

Jag ville bara visa ett lyckat familjeporträtt som jag tog häromdan.



Inte behöver väl vi gå till en fotograf?

Babyn skriker, ungen ser sjuk ut, jag är lagom ful med fånigt leende och karln syns knappt för mitt finger var ivägen för blixten.

Jag tänkte att vi kanske skulle gå till en fotograf nån gång, när ingen är alltför sjuk eller grinig. Men jag blir lite avskräckt av den gången mina föräldrar tog oss till en fotograf, jag var typ 4 år och ser jättesur ut på kortet med fula kläder för jag vägrade byta om, min syrra M ser vettskrämd ut, mamma och pappa har tillkämpade leenden. En klassiker!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha snyggt!



Och jag fick inte ens vara med på nåt familjeporträtt eftersom ni var så dumma på det första!

2011-02-24 @ 20:49:52
URL: http://miramis.org
Postat av: Maria

Vi har varit och fotograferat oss! Det blev jättebra! Så gör det, hur kul som helst.

2011-02-25 @ 15:31:38
Postat av: nettan

Ha ha ha ! Me like this one :) ... En del av mina kompisar har sana där superfina familjefoton, hum, har inte jag... kramis / N

2011-02-28 @ 21:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0