Jag försöker vara lite mer yummy

Ja nu när vi bor i London igen så försöker jag vara lite finare när jag går ut, alltså inte värsta sunkiga kläderna, smutsigt hår i tofs och inget smink... Så här såg jag ut när jag skulle gå iväg med ungen på Diddi Dance häromdan. Tröjan är från en charity shop (H&M från början), det är Hello Kitty om ni inte ser det... Smink: Lancome kohl ögonpenna, No7 sensitive eyes mascara. Och en läppenna i nån slags "nude" färg. Inte för att man nu ser sminket så mycket men lite syns det väl att jag har försökt?




Kommentarer
Postat av: CC

Yummy mummy :) Du är jättefin!!!

2010-09-13 @ 11:29:17
URL: http://metalbarbiecc.blogg.se/
Postat av: Emma

Fan vad snygg du är!

2010-09-13 @ 21:07:08
Postat av: Peter W

Du är thå thöt.

2010-09-13 @ 22:06:26
Postat av: Kristina

Du är så fin så. Det är roligt att se fin ut, eller hur? Vad exakt betyder yummy?

2010-09-15 @ 10:00:36
Postat av: Maria

Du är såå fin. Haha, själv har jag smutsigt hår i slarvig tofs och inget smink idag. Men igår hade jag kjol och smink, det går lite upp och ner eller hur?

2010-09-17 @ 10:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0