Halloween

Hej igen... Jag har inte bloggat på ett tag för jag har inte mått bra, först haft spysjukan och sen hemsk hosta och känt mig risig. Men nu är jag nästan människa igen!

Här är lite bilder från Halloween:

Karln gjorde en fin pumpa som ungen blev lite rädd för


Sötaste baby-spindeln!


Storasyster bi var också söt!


Mamma, babyn drar i min klänning!


Barnen hade klätt ut sig för att gå på ett kalas hos en kompis här, det var trevligt men en aning kaotiskt. Är halloween stort i Sverige? Här är det ganska stort fast inte alls som i USA.

Kommentarer
Postat av: Eva

So cute!

Glad you are feeling better.

x

2010-11-03 @ 12:48:51
URL: http://www.bacalhaucomhaggis.blogspot.com/
Postat av: Maria

Hej! Vad fin pumpa och vad stor! Och vad fina barnen var! Mja, Halloween är inte så stort här, men blir större för varje år. På Linus dagis var de utklädda, det var skoj. Kul att du är tillbaka och bloggar, du är så rolig! Kram

2010-11-04 @ 21:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0