Huset sålt?

Det verkar som att vårt hus äntligen är på väg att bli sålt! Hurra! Vi hade en andra visning idag, det är ett jättetrevligt medelålders par som var här häromdan också. Sen ringde mäklaren och sa att de vill ha huset och att de vill betala fullt pris plus 5000 pund extra! (detta pga att vi sa att det finns andra spekulanter, vilket är sant fast de har inte sålt sina hus ännu...) Så vi är jätteglada! Fast ändå känns det som att man inte vill ropa hej förrän man är över bäcken, det finns alltid grejer som kan göra att husaffärer går åt skogen. Vet inte exakt skillnaden mellan England och Sverige, men här kan man i princip dra sig ur när som helst innan man gör nåt som heter exchange contacts, så detta betyder legalt ingenting. Jaja, vi får hoppas på det bästa! Och vart ska vi flytta? Vi vet faktiskt inte. Kanske London, kanske Florida ett tag och sen London, kanske nån annanstans och sen Florida och London. Vi får se. Nu firar jag iaf med lite billigt rosevin. Karln tyckte det var äckligt men jag tycker det är helt ok. Skål!


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vet att det inte kommer att hända, men fan vad jag önskar att ni kunde bo i Sverige ett tag. Jag hade verkligen uppskattat att ha min Anna nära. xo

2010-05-09 @ 02:30:32
URL: http://babbelbloggen.webblogg.com
Postat av: CC

Grattis!!!! Vad härligt :) Även om ju ert hus var så jäkla fräscht, men att bo i den hålan hmmm ;)

2010-05-09 @ 10:33:35
URL: http://metalbarbiecc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0