Djurpark

Vi var på denna djurparken som ligger nära oss, det var kul fast vi höll på att frysa ihjäl i den kalla nordanvinden...

Karln försöker erbjuda ungen som tigermat. (ser ni tigern i fjärran?)


Jag lyckades få en bra bild med zoom genom gallret.


Apa. Se vad gulligt den har fötterna i kors.


Man får inte mata djuren... men vem har gett frukt till denna apan?!


Jag och ungen.


Fin tiger!


Tigern gick förbi, tyvärr hade jag fortfarande kameran på zoom så bilden blev inte så bra.


Babyn var väldigt snäll och sov hela tiden.


Mamma, pappa och baby elefant.


Lodjur, hallå, titta hit! Nehej okej då.


Bison.


En väldigt gullig liten apa.


Apmamma och baby. (man ser min kamera i glaset)


Tapir. (autofokuset fokuserade gärna på staketet)


Fina blommor på ett träd... jag älskar att ta kort på blommor!



Kommentarer
Postat av: CC

Åh...vad vacker tigern är :) Jag minns den som jag kom så nära på London zoo, tror inte jag varit på zoo sedan dess :( Här finns ju inga stora kattdjur, i Stockholm alltså

2010-05-05 @ 16:43:34
URL: http://metalbarbiecc.blogg.se/
Postat av: Emma

Fina bilder mongo! Den röda apan liknar dig! :P

2010-05-05 @ 21:56:20
URL: http://babbelbloggen.webblogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0