Blir man fulare av att få barn?

Barnlös                                                       Med barn


Haha, ja döm själva. Jag tyckte att jag var så ful på bilden från igår kväll att jag var tvungen att kryssa ut mitt ansikte. Mammamjukbyxorna som jag modellar är köpta på ebay, de var för korta så jag sydde på tygbitar där nere, det ser typ ut som att jag har pyjamasbyxor under men jag slipper iaf att frysa om anklarna. Drycken är en blandning av champagne och juice.
Ok, grejen är den att på bilden till vänster har jag ju ansträngt mig för att se söt ut eftersom jag säkert skulle ut och ragga eller nåt. På bilden till höger finns ingen ansträngning, förutom den att stå upp med stora magen.
Nyårslöfte: att anstränga mig lite mer för att vara en yummy mummy istället för bara slummy! Kanske.

Kommentarer
Postat av: CC

Åh jag saknar ditt långa hår, det vet du ju ;) Magen ser inte såå stor ut eller vad vet jag. Men många är ju tjockare i övrigt också förstås, du verkar inte gå upp så mkt i övrigt.

yummy mummy låter bra :)

2010-01-01 @ 21:20:23
URL: http://metalbarbiecc.blogg.se/
Postat av: Emma

Men du ser ju ut att anstränga dig för att se mongo ut på den överkryssade bilden! Jag tycker snarare tvärtom, att du ser så strålande ut sedan du blev mamma. Inte för att du var ful innan så klart, men du har ändå fått ett vackert "mammaskimmer". Jag däremot är ful och äcklig och fyller snart 30.. :(

2010-01-13 @ 11:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0