Barbie

Hmm hur ska jag förklara detta... Vi var ute och shoppade i några charity shops (second hand-affärer) och jag såg en Barbie för 50p = drygt 5kr. Jag fick lust att testa om hon skulle gilla den så jag frågade "vill du ha den här?". Hon sträckte fram händerna och sa ja. Sen dess har hon inte släppt Barbie ur sikte. Egentligen gillar jag inte Barbie så mycket och jag lekte aldrig själv med dem som liten. Men jag tycker att man ska låta sina barn testa olika grejer och själv komma på vad de gillar. Hon har även bilar och flygplan och könsneutrala leksaker så det är inte bara tjej-grejer vi köper om nån undrar!


Kommentarer
Postat av: CC

Ahh, Barbie rocks :) Jag hade en massa Barbie o Cindydockor med alla möjliga gala outfits hehe...fast det förvånar dig nog inte ;) Fast när jag var så liten som hon så gillade jag tydligen bilar..

2010-01-30 @ 21:59:05
URL: http://metalbarbiecc.blogg.se/
Postat av: Maria

Emma och jag älskade Barbie och vi är ju ganska coola.. iallafall Emma...

2010-01-31 @ 18:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0