Är hon äldre än jag?!

Jag har en ny mamma-kompis som jag träffade på babymusik för ett tag sen. Men jag vet inte hur gammal hon är för vi har inte frågat varann det (ännu). Jag sa till karln som också har sett henne: Hur gammal tror du att Mandy är? Han sa: Jag vet inte men hon är nog äldre än du. VA? Jag som trodde hon var typ 10 år yngre än jag, hon har perfekt hy och inga rynkor. Så jag tar det som en omedveten komplimang från karln... haha whatever.
Och så måste jag berätta en grej som ungen sa. Jag sa att Charlotte och baby William (Mandys barn) ska komma och leka med dig imorgon. Hon tänkte en liten stund och sa sen: Å mamma leka Mandy!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Ah alder e relativt ;) om jag tar pa mig tantjackan ser jag onekligen ut som 52 fast ajg e 42 :) o eg , lite rynkor kan vara snyggt, da syns det att man levt ju... eller hur? kramis / N

2010-03-01 @ 16:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0