Nya reklamen... usch!

Jag snor detta inlägg rakt av från min vän CC för jag kunde inte sagt det bättre själv:

Nä fy nu blir jag förbannad på Blogg.se...
Pratar förstås om den nya fula bannern i nedre delen som är reklam för bloggshoppen! OK, ni behöver få in pengar, I get it.. att det har legat en och annan annons mellan inläggen det kan jag leva med. Men en TJOCK grej i nederkanten som tar en väldig plats från min blogg och mina bilder, nej tack.
Dessutom gillar jag inte tanken på att indirekt göra reklam för andras bloggar och inkomster på deras skit de säljer utan att jag kan välja vad som visas där :( Vad kommer härnäst?
Vad tycker ni om den nya reklamen? Stör den er eller bryr ni er inte?


Kommentarer
Postat av: Nettan

jag ser den inte (kanske blockas i Ch ...) men det later ite ssk kul ;(

2010-12-22 @ 22:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0