New York City

Jag i Grand Central Station när vi precis hade kommit in med tåget... dum turist!


The subway...


Brandbil


Lower East Side... det är så mysigt där, lummigt och rätt lugnt, fast ändå storstads-vibe. I love it.


Många konstiga affärer


Ett känt judiskt hak (karln är jude)


Jag och lite graffiti


En cool liten park som vi sprang på... en oas i storstan


Självporträtt


Ner i tunnelbanan igen på väg hem...



Jag blev som sagt typ kär i New York! Så himla coolt fast ändå mysigt, intensivt fast ändå lugnt, stort fast ändå överskådligt, fint och slummigt på samma gång i en härlig blandning... Ja jag har varit där en gång innan men då hade jag fel sällskap och gick nog till fel ställen. Nu var vi bara på Lower East Side men enligt karln finns det massor mer att upptäcka!

Kommentarer
Postat av: CC

Ger mig lite Londonvibbar när jag ser de här bilderna!

Vill ju se det någon gång jag med men tror inte riktigt det kommer vara min grej..

2010-08-03 @ 21:07:29
URL: http://metalbarbiecc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0