Slummig mamma

Ja nu gör jag verkligen skäl för namnet slummy mummy. Jag är ganska tjock tror jag, eftersom jag inte fick på mig mina vanliga jeans när jag provade häromdan. Det rör sig nog om sådär 5 kilo som måste bort. Och så skulle jag behöva vaxa benen, vilket jag inte har gjort på flera månader, det växer en imponerande djungel där. Och jag skulle behöva gå till frissan också. För det mesta bryr jag mig inte så mycket om hur jag ser ut... det handlar om att överleva sömnbrist och att slåss med 2 barn. Men när jag nån gång råkar få syn på mig själv i spegeln, oftast iklädd pyjamasbyxor och smutsig tröja, så kan det hända att jag tänker att jag längtar efter att vara lite läckrare. Karln tycker jag är fin ändå, säger han iaf. Men hur som helst, planen är: innan sommaren ska jag vara snygg!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Du om du ammar vidare borde du ga ner i vikt ;) o 5 kg e inte sa mkat, jag behöver bli av med 10. Kan liksom inte skylla dem pa Karolina 8 ar :) kram / N

2010-04-15 @ 23:19:44
Postat av: CC

Get to it :) Vaxa benen kan väl inte vara så jobbigt, eller ta hyveln i duschen :)

2010-04-16 @ 00:19:42
URL: http://metalbarbiecc.blogg.se/
Postat av: Åsa

Som du vet har jag vax över! Och jag har fortfraanfde gravidkilon kvar, 3 närmare bestämt, som trots att ungen är 1.5år heter just gravidkilon.

2010-04-16 @ 13:34:47
URL: http://asonet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0