Pass till babyn

Vi behöver ett pass till babyn för jag vill åka till Sverige snart. Hon ska få ett engelskt pass till att börja med. Det känns lite konstigt att våra barn är engelska när ingen av oss är det, fast de är ju svenska och amerikanska också så klart! I alla fall, jag hittade en website som gör passfoton i rätt format åt en om man laddar upp en egen bild. Bilden ska vara mot ljus bakgrund, man ska titta rakt mot kameran med båda ögonen öppna, stängd mun och inga händer vid ansiktet. Det tog oss ungefär 100 försök innan vi fick en bild som är ok. Gissa vilken...?


Kommentarer
Postat av: CC

Måste ju blivit den där längst ner till höger?

Kan tänka mig att det var svårt :)

Lite larvigt tycker jag att så små barn ska ha pass.. ser personalen i passkontrollen verkligen skillnad på alla bebisar liksom

2010-04-03 @ 18:10:14
URL: http://metalbarbiecc.blogg.se/
Postat av: Nettan

Gud vad FIN hon e iaf :) Karolina ser ut som en gansgster i sitt pass o sag ut som en dito i sitt första med, hum... kramis igen / N

2010-04-04 @ 01:54:47
Postat av: Maria

Sööööööööt!

2010-04-04 @ 09:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0