Snö & julafton... (såklart)

Har sett så mycket bilder på barn som leker i snö och varit avundsjuk, så nu måste jag såklart ladda upp mina egna! Och lite julafton också. Jag glömde förresten att säga god jul innan. God jul! Vad gör man i sverige på christmas day undrade min (yankee) man. Leker med julklappar, slappar, bloggar...?

På flygplanet


Alla måste ha bältet på sig


Julstämning i ett halvtöigt Lund


Ungens första snöboll. (overallen hittade min morsa i källaren, den är från 70-talet)


Hjälp! (det här var första åket, vet inte vem som ser räddast ut...)


Karln och ungen har fått in stilen


Gråtande snorunge i alldeles för tunn 70-talsoverall. Dags att gå hem!


Stå vid julgranen och se gullig ut! (klänningen från second hand-shop för ett pund)


Hon blev inte alltför traumatiserad av jultomten, puh...


Julklappar är rätt kul



Ja det var allt. Nu regnar det här, blä. Men vi fick iaf en vit julafton så jag är väldigt nöjd.

Kommentarer
Postat av: CC

Men gud ja hon ser ju helt stelfrusen ut stackarn. Glöm inte att smörja in hennes hy med fet kräm i ansiktet när ni är ute sådär!

Gullig tomteklänning :) antar att hon gick i den villigare än min kisse gjorde i sin haha

2009-12-25 @ 16:25:26
URL: http://metalbarbiecc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0