Pruttar kan vara bra

Har just kommit hem till England från Sverige. (Karln hade åkt hem för några dar sen för jag ville att vi skulle prata bara svenska.) Resan gick bra förutom när vi hade landat på Gatwick, då fick jag bära ungen och vår rätt stora kabinväska i typ flera mil genom flygplatsen för man får inte barnvagnen förrän på bandet. Pust... Och så sprang hon bort medan jag rotade efter passen i kön till passkontrollen. Jag tittade upp efter några sekunder och kunde inte se henne nånstans. Panik! Men jag hittade henne rätt snabbt. Sen fick jag skitont i magen och fick för mig att jag skulle börja föda för tidigt pga alla dessa prövningar. Jag satte mig ner på golvet vid bagagebandet för att vila lite. Det gjorde rätt ont i magen fortfarande. Men plötsligt kom en stor PRUTT (fast den var tyst) och sen kändes det mycket bättre! Det är nämligen så att gravida kvinnor lätt får gaser i magen pga en långsammare matsmältning, så man har rätt att vara lite äcklig. Faktiskt.

Kommentarer
Postat av: diana

Haha, Jag en veritabel pruttmaskin kan man bli när man är gravid ;)

2009-12-30 @ 18:46:48
URL: http://www.metrobloggen.se/diana

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0