Öroninflammation

Lillan har varit sjuk så mycket den här vintern och för det mesta är det ju sånt som går över av sig själv... snor, hosta, diarre, etc. Men den här gången trodde jag att hon kanske hade öroninflammation och det visade sig att mina moderliga instinkter hade rätt! Jag körde henne till akuten igår kväll, hon blev undersökt av en snäll läkare som när hon skrek sa: "I'm just trying to help you!". Sen fick hon medicin som hon förstås inte vill ta men det tvingar vi i henne med medföljande sprutgrej. Det är meningen att det ska smaka banan tror jag, fast hon är inte speciellt imponerad hittills.


Kommentarer
Postat av: Maraja

Det ser inte så värst gott ut. Hoppas det hjälper jättesnabbt!

2011-03-28 @ 15:21:12
URL: http://marajapratarstrunt.blogg.se/
Postat av: CC

Sprutan ser ut som den jag fått ge till Camelot ibland, huu

2011-03-29 @ 00:14:25
URL: http://metalbarbiecc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0