Hej från Florida

Här får ni ett livstecken från mig... vi har det bra här i Florida, det är lagom varmt, som svensk sommar ungefär, perfekt! Fast ett tag var det kallt, då fick jag köpa ett par mysbrallor för jag hade bara shorts och kjolar med mig. På julaftons morgon käkade vi amerikansk frukost (pannkakor etc) på ett hak som heter Denny's och såg solsken och palmer utanför, det var härligt, då mådde man bra trots jetlaggen. Här kommer en bild från nyårsafton som min svägerska har tagit. Mina bilder får ni se sen.


Kommentarer
Postat av: M

Vilken fin familj!

Kram, Maria

2011-01-11 @ 13:14:43
Postat av: Kristina

Snygga kläder du har! Har du köpt dem i Florida? Jag antar att ni är hemma igen? Hoppas ni mår bra allihop. Kram, Kristina

2011-01-14 @ 17:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0