Hejdå nappen

The Dummy Fairy (napp-fen) kom i lördags! Ungen och karln var ute och shoppade, och under tiden samlade jag in alla napparna från sängen och la 2 stora paket där istället tillsammans med bilden på Dummy Fairyn. Sen när jag hörde dem utanför dörren så öppnade jag snabbt fönstret i ungens rum och sprang sen tillbaks ner. Jag sa "jag hörde nåt från ungens rum, det är bäst att vi tittar om det har hänt nåt". Vi gick in i rummet och ungen sa "presenter!". Karln sa: "åh titta fönstret är öppet, det måste ha varit dummy fairyn som har flygit in". Ungen letade lite efter napparna och konstaterade sen att de var borta. Hon sa inget mer om det utan började öppna presenterna. Sen på kvällen grät hon i ungefär 5 minuter men lugnade sig sen och somnade snällt utan napp. Så det gick bra!

denna bild är från när hon var 1 månad... nappen är nästan lika stor som huvudet!


Kommentarer
Postat av: Peter W

Grattis, bra jobbat! Fem minuter är ju ingenting. Fast vi hade aldrig några presenter, det hade nog varit bättre... våra stackars barn... Fast de har blivit rätt harmoniska ändå.

2011-02-02 @ 21:59:47
Postat av: Kristina

Toppen att det gick så bra! Filip fick också present. Men han grät mer än 5 minuter, men så var han napp-knarkare nästan två år längre än Ellie också. Visst är det skönt att bara behöva hålla koll på nappar åt en person nu :)

2011-02-04 @ 15:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0