Shopping på Next

Next är min favoritaffär för barnkläder, de har kläder som är både coola och gulliga på samma gång. Jag gick dit idag för att köpa present till min nyfödda systerdotter. Det blev fina presenter men de kan jag inte visa här ifall nu min systerdotter läser bloggen (eller hennes mamma)... Och så kunde jag inte låta bli att köpa de här jeansen till ungen, visst är de läckra? De är rätt tajta så de ser bäst ut utan blöja. Vi är nästan redo att sluta med blöja nu, det blir nog nästa vecka eller nåt! Vi åker till Sverige imorgon över helgen, hejdå så länge.


Kommentarer
Postat av: Maria

Jättefina! Och ja.. systerdotterns mamma läser! Haha.

2010-09-17 @ 10:20:17
Postat av: Åsa

Sv: kasnke beror det på gais. och jag som trodde jag var den bästa modern på¨jorden som åstadkommit detta. Närå :-D

2010-09-21 @ 11:26:02
URL: http://asonet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0