Thomas Land

Obs... Detta inlägg kan vara en aning tråkigt om du inte är ett Thomas-fan!

Titta, där är Percy!


Posing med Henry


Mer posing med Henry, hans leende ser en aning stelt ut vid det här laget


Rosie, en av ungens favoriter!


Ungen och karln kör Lady, en annan favorit


Självporträtt med mig, ungen och Thomas


Detta var när vi hade åkt med Thomas och gått av vid en station ca 100m bort


Hu... snurrig i huvudet blev man. Jag gillar inte barnkaruseller, föredrar bergodalbanor...


Sötaste lokföraren


Schhh, James sover!


Jag: "krama Toby hejdå för nu ska vi åka hem!"

Kommentarer
Postat av: Ernst

(Hej Anna!) Åh vad gulligt, vi måste ju bara åka dit. Linus älskar Thomas!

2010-10-10 @ 22:27:48
Postat av: Maria

Åh vad kul! Ni är jättesöta på bilderna allihopa. Vad fina tågen var, Ungen måste varit helt i extas. Kram

2010-10-11 @ 11:41:27
Postat av: CC

Vilka grejer det finns nuförtiden ;)

tågen ser ganska söta ut faktiskt

2010-10-11 @ 12:25:11
URL: http://metalbarbiecc.blogg.se/
Postat av: Emilia

Hej!

Jag googlade fram till din blogg då jag och min man samt våra två barn (1 och 3 år gamla) funderar på att flytta till England, rättare sagt Bournemouth. Vi har en miljon frågor men ingen att fråga =0) Jag undrar väldigt mycket över barnomsorgen. Är den dyr? Hur går man till väga? Är det vanligt (om barnomsogren är dyr) att många är hemma länge med sina barn? Hur är "standarden" på barnomsorgon? Jag förstår att den självklart varierar men genomsnittligt. Hur har ni det ordnat med era barn?

Ja som du märker, jag har en miljon frågor, de ovan är knappt en. DU får jättegärna maila mig om all information du kan komma på. Jag ställer gärna ett ton fler frågor om du orkar. SKulle vara så tacksam!



Mvh Emilia

2010-10-11 @ 12:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0