Mer USA

Ungen har fortfarande vattenkoppor fast hon är bättre nu, de har fått skorpor och det kommer inga nya. Och hon kliar inte så mycket som tur är. Men vi kunde inte flyga till Florida igår som planerat (för att hälsa på barnens farmor, andra faster och kusiner). Och nu är jag lite sjuk, har ont i huvudet och halsen och mår allmänt risigt. Så jag och babyn har en lugn stund när de andra är ute på vift nånstans. Oj nu kommer de nog hem, friden är slut!

På stranden, långt bort från andra människor...


Ungen och kusin bygger och rasar sandslott


Babyn


Jag och babyn


En cool mataffär


med ett mjölk-band som spelade...


Babyn är glad för det mesta


Ungen i en sprinkler-pool... "Mamma det sprutar vatten!"


Stackars barn


Stor kusin ville hålla babyn


Hopp-borg eller vad det nu kallas... min svägerska och diverse vilda barn

Kommentarer
Postat av: Åsa

Stackars ungen och hoppas att babyn klarar sig! (när oskar var barn hade han vattkoppor när de var i New york. När de skulle åka hem så tryckte de på honom en keps och flög hem ändå. Han smittade inte då men nervöst kan jag tän ka mig att det var.)



vilka härliga bilder!

2010-07-30 @ 21:18:47
URL: http://asonet.blogg.se/
Postat av: CC

Men åh stackare att du är dålig nu också :( Och trist att ni inte kom iväg till Florida...

Vad härligt amerikanskt det ser ut med mataffärens parkering haha

krya på dig (o ungen)

2010-07-31 @ 00:55:17
URL: http://metalbarbiecc.blogg.se/
Postat av: CC

Och du om ungen har synliga prickar när ni ska åka hem så sminka över dem! Lite grön concealer för att dölja det röda och sedan en hudfärgad

2010-08-01 @ 12:15:53
URL: http://metalbarbiecc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0