Slummy Mummy på A&E...

Min hemska hosta gick inte bort, den blev istället värre. Igår gick jag till doktorn och hon sa att jag måste åka till A&E (accidents & emergency - akuten) medetsamma för jag hade hög puls och ev lunginflammation. Men det var snökaos här i London så jag kunde inte komma dit. Vår bil är insnöad i nerförsbacken på vår garageinfart... men idag gick det iaf att få tag på en taxi, så jag åkte dit. Jag var där i några timmar och gjorde ECG, röntgen, blodprov och blev undersökt ordentligt. Det var som tur var inget allvarligt, bara en kraftig luftvägsinfektion. Den höga pulsen är för att jag är sjuk och inget att oroa sig för sa doktorn. Jag fick stark antibiotika. Det är jag tacksam för men tyvärr gav den mig medetsamma biverkninarna äcklig smak i munnen och huvudvärk. Hoppas jag blir frisk snart! Lite snöbilder kommer snart...

Kommentarer
Postat av: CC

usch för biverkningar... men du blir snart bättre ska du se!! kramis

2010-12-01 @ 19:04:16
URL: http://metalbarbiecc.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Fy tusan! Var rädd om dig! Hoppas att du snart mår bättre. Behöver man kanske lite extra vitaminer och mineraler när man ammat? Krya på dig! Kram!

2010-12-02 @ 07:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0