Trött

Är fruktansvärt trött, tror det är en kombination av lågt blodtryck, kanske lågt järnvärde och allmän graviditetströtthet. Åker hem till England imorgon. Ser fram emot att ligga i vår säng och mysa, karln och jag brukar gå och lägga oss tidigt och läsa, som ett gammalt par haha.
Hoppas alla får en kul nyårsafton! (om jag inte orkar skriva nåt mer innan dess) Eller så kul man nu kan ha det på denna kväll när man SKA ha så kul men få egentligen har det... Förra nyårsafton var vi bara hemma själva. Vi trodde knappt att vi skulle orka hålla oss vakna till 12-slaget, men sen efter en del alkohol fick vi en andra andning och dansade och rockade loss hemma till 5 på morgonen. Men nu blir det nog läggdags sådär vid halv ett för mig, efter ett eller högst två glas bubbelvin. När det var fyrverkerier i november på Bonfire night i England så sa ungen "rädd bang-bang!" några gånger, men jag sa att bang-bang är snäll och sen verkade hon inte vara så rädd. Så jag hoppas att hon inte blir rädd och helst inte ens vaknar.
Hon leker med sin mormor för tillfället fast nu hör jag skrik så jag får gå och kolla om alla är okej... Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0