Packar...

Den här resväskan är rätt stor, men den ser liten ut på bilden för det är ett berg runtomkring av grejer som ska med. Jag sa just till karln att han måste ta alla julklapparna i sin väska, han sa att han vet inte om de får plats. Hallå liksom! Vad i helsike ska han egentligen ta med? Jag har alla mina och ungens kläder plus hennes täcke, kudde och babysovsäck. Han har bara sina egna kläder. Suck, jag hatar att packa... Men det ska bli jättekul att komma till Sverige ikväll!
Vet inte om jag kommer att blogga därifrån, får se hur det blir... Jag hade iaf 11 unika läsare igår så jag vill såklart inte förlora dem/er! :)


Kommentarer
Postat av: Svenny

Ah en ny trevlig London-blogg - som dessutom inte handlar om mode och strunt. I look forward to more. God jul.

2009-12-23 @ 12:45:09
URL: http://jennysvenny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0