Hej och välkommen till en ny blogg!

Det är alltså jag som är Slummy Mummy. Jag bor utanför London och är gift med en amerikan. Vi har en dotter, vi kan kalla henne ungen, hon är drygt 1 och ett halvt. Och jag är på smällen så det kommer en till i mars, hjälp! Ungen pratar både svenska och engelska i ganska långa meningar fast hon är såpass liten. Det tycker jag är jättekul och jag skryter gärna om detta! :) Andra saker kanske inte är så mycket att skryta med, tex att hon välte julgranen häromdan, fast det var faktiskt rätt kul ändå, jag skrattade i smyg medan hennes pappa blev arg. Barn... vissa gillar ju inte barn har jag hört. Själv tycker jag att de bara är små människor. (Jag gillar tex vissa men ogillar andra.) Man vill ju gärna prata om människor i sin närhet som man bryr sig om. Så tex nån som är singel kanske pratar en del om sig själv eller om nån kompis eller nån man är kär i, om man har pojkvän/man så kanske man pratar om honom, och om man har barn ja då blir det gärna så att man pratar om dem! Men, det kommer kanske även barnfria inlägg i denna blogg! Smink och mode är inte precis min starka sida men det kan hända att det kommer nån dagens outfit-bild så ni får er ett gott skratt.

Kommentarer
Postat av: CC

Vad kul att du kommit igång! Fast jag inte gillar barn haha så ska jag följa din blogg sweetie :)

2009-12-16 @ 20:32:54
URL: http://metalbarbiecc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0