Man får lida för sina synder

När jag var liten så låtsades jag alltid att jag hette olika namn och jag blev arg om nån kallade mig för mitt riktiga namn. Nu har ungen börjat med detta. Hon heter alltid nåt från de TV-program som hon gillar fast det är svårt att hänga med för hon byter hela tiden. Även om man försöker, tex "Strawberry girl, vill du ha nåt att äta?". "Nej jag är June!". Och hennes riktiga namn får man såklart aldrig använda. Och inte babyns heller. Jag frågade om ungen och babyn har försvunnit. "Ja de har försvunnit och de kommer aldrig tillbaks". Häromdan så skulle karln borsta tänderna på ungen och hon var krånglig, så han sa: "Let me brush your teeth, will ya!". Ungen sa argt: "No I'm not 'will ya', I'm Angel cake!"

mina älsklingar...


Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha hon är ju så söt :) Hon kommer alltid vara "busunge" för mig iaf.

2011-02-13 @ 18:10:23
URL: http://miramis.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0