Sjuk baby

Vi har haft en sjuk baby! Det var inget kul. I vanliga fall brukar hon nästan aldrig skrika, men när hon var sjuk skrek hon hela tiden förutom när hon fick ligga och sova på nån av oss. Jag fick sova med henne på mig hela natten i två nätter. Det var obekvämt så jag sov inte så mycket. Vi gick till doktorn igår, hon hade 37.8 då men jag tror att hon hade mer innan. Doktorn sa att det nog inte var nåt allvarligt, bara ett virus. Nu idag är hon äntligen bättre och verkar vara sig själv igen. Skönt! Men nu är det istället karln som är sjuk, han har feber, ont i huvudet och ont i hela kroppen. Jag kände mig lite sjuk i den stilen häromdan, men karlar blir ju alltid mer sjuka verkar det som! Själv tror han att han blir mer sjuk för att han inte fick bröstmjölk när han var liten. Vem vet...


Kommentarer
Postat av: Åsa

Nämen, stackars liten :-( (Lillasyster alltså, inte pappan).

2010-04-10 @ 15:35:49
URL: http://asonet.blogg.se/
Postat av: Nettan

Urk,hoppas pa bättring. Men maste fa säga att de bada ser helt superfina ut pa kortet !!! Förstar att det nog inte kändes sa men iaf... urfin bild kram / N

2010-04-12 @ 19:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0