Sverige

Vi var i Sverige över helgen - för att träffa familj, prata svenska, och dessutom vara med på min lilla systerdotters namnfest. Här kommer några bilder...

Ungen drog sin väska så duktigt på flygplatsen!


Babyn på kalas... i fin klänning som jag har glömt av vem vi fick, men jag tror av "fransmännen"


Ungen på kalas... när hon inte försökte slå andra barn *jag skäms* (hon var trött)


Oj vilket bra glid i rutschkanan! Stadsparken, Lund


Jag och ungen poserar vid hönsburen


Gullig mamma höna och kycklingar


Jag vill gå in till kycklingarna!


Jag vill ta med nyckelpigan till mormors hus! (men den lyckades fly)


Ungen och kusin, väldigt gulliga


Ja som ni ser blev det visst ingen bild på nya lillkusinen som är 6 veckor, jag var lite dålig på att fota... men det får bli nästa gång. Hon är iaf tjock, go och gosig som bebisar ska vara. Babyn (min baby alltså), som för övrigt är 6 månader nu, verkade väldigt stor och förståndig i jämförelse. Ungen pratade mycket svenska vilket glädjer mig, men det var lite svårt i början med kusin och andra barn, hon är så van vid att bara prata engelska med barn. Men sen gick det bättre. NEEEJ, det är mitt tåg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0