Ost-smugglare

Detta är boven i dramat som jag nu ska berätta om...



I säkerhetskontrollen på Kastrup blev karlns handbaggage stoppat. Säkerhetsmannen höll triumferande upp detta ostpaket och sa: "You're over the limit!" Karln sa: "What, I'm over my cheese limit?" "No your liquid limit, this is 400 grams" Karln: "It's not liquid, it's cheese". Jag hade svårt att hålla mig för skratt, fast jag visste att karln hade blivit väldigt ledsen om osten hade blivit beslagtagen. Som tur är så är de ganska avslappnade på Kastrup så han fick behålla sin ost! Vilken tur...

Kommentarer
Postat av: CC

Haha där hade ni tur... i UK hade den aldrig sluppit igenom. Så sjukt larvigt alltihop

2010-09-21 @ 15:31:34
URL: http://metalbarbiecc.blogg.se/
Postat av: Sin Sisters

sv: TACK! :) ja TNT är grymma!!!!

2010-09-21 @ 21:39:24
URL: http://sinsisters.blogg.se/
Postat av: Maria

Hahahaaaaa! Over my cheese limit?

2010-09-27 @ 06:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0