Foto

Finns det nån som tycker det är kul med foto? Jag älskar det, fast jag har inte fotat så mycket sen jag fick barn förutom barnen då... Här är i alla fall några bilder jag tagit med min Canon 1000D. De 3 första från Mauritius, de 3 sista här hemma. Jag älskar att göra bakgrunden suddig som ni kan se. Och jag har manipulerat bilderna lite i datorn så de får mer färg och kontrast. Jag har tusentals bilder i datorn som jag aldrig gör nåt med, suck. Men det är kul att ta dem i alla fall!












Kommentarer
Postat av: CC

Ja det är härligt att fota när man har vackra motiv :)

Bild 3, den blomman är jättevacker... bild 4 får mig nästan att nysa haha

2010-05-08 @ 12:46:10
URL: http://metalbarbiecc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0