Camden

Vi åkte in till Camden i London igår för att shoppa lite och träffa en kompis. Det var kul! Jag brukade vara där mycket innan när jag bodde i London, men nu hade vi inte varit där på ett tag så man kände sig nästan som en av turisterna...

Jag posar och är allmänt pinsam.


Karln och ungen.


Ha den! Nej, kanske nästa gång...


Vi äter god kinesisk mat.


Ungen tyckte det var jättespännande att kolla på allt!


Hon var fascinerad av alla konstiga kläder.


Springa omkring! Hon kom iaf inte bort som synd tur var...


Babyn tyckte också det var spännande att vara första gången i London. Tror jag.


Detta är på vägen hem, bara en vanlig London-gata, Holloway Road där jag bodde innan.


Vi tror att detta var en paparazzi! (ja jag vet det heter egentligen paparazzo i singular...)


Så var man hemma igen i hålan Faversham... men snart flyttar vi kanske!

Kommentarer
Postat av: CC

Åh jag saknar London...

gud vad karln ser ut som om han skulle vara engelsk

2010-05-10 @ 22:18:45
URL: http://metalbarbiecc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0