Jag är 39 veckor...

... av 40, som en normal graviditet förväntas vara. Jag är förvånad att nästan ingen har börjat fråga dagligen "händer det något ännu?". Det är faktiskt ganska irriterande när man går och väntar hela tiden och hoppas själv, att gång på gång surmulet få säga "nej ingenting". Så snälla fråga inte! Om det inte kommer några inlägg så är det antingen för att jag bara är lat eller för att jag håller på att föda barn! Men jag kommer att höra av mig till de närmaste när det börjas och kanske hinner jag tom skriva ett inlägg här också. Fast man vet inte hur snabbt det går... ungens syssling Johan är född hemma på ett hallgolv (?).

Kommentarer
Postat av: Kristina

Förstår precis. Det är mycket enerverande med såna frågor.

2010-03-10 @ 12:47:35
Postat av: Peter W

Ånä, ett sovrumsgolv var det allt. Men längre hann modern inte. :-)

Johans pappa

2010-03-12 @ 22:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0