Ingen baby... (ännu)

Idag är det min "due date" alltså beräknat födelsedatum, men det händer INGENTING! Jag är frustrerad, kan inte tänka på nåt annat än att jag vill att denna baby ska komma ut. Vi har försökt allt som ska hjälpa: röra på sig, äta curry, och tom lite... ähem... äktenskapliga relationer! (Karln känner sig nu utnyttjad, eftersom det var mest för att få igång det hela även om det var rätt trevligt också...)

För att påminna mig om hur det är att ha en nyfödd baby tittade jag på några gamla bilder på ungen... åh hon var gullig. Undrar hur lillasyster kommer att se ut?


Kommentarer
Postat av: Åsa

Åh, va spännnade det är!!

2010-03-15 @ 20:04:27
URL: http://asonet.blogg.se/
Postat av: Emma

Lika gullig som din egen lillasyster kanske! Den yngsta alltså :)

2010-03-17 @ 16:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0