Tjock?

Jag kände mig jättetjock igår för karln hade lurat i mig nån slags fettig paj som han hade köpt. Jag: "Varför köpte du den, vi bantar ju?" Han: "Men... den var på rea." Jaja. Jag vägde mig iaf imorse för att se hur illa det var. (Det var inte bara pajen, jag kände mig tjock i största allmänhet.) Men hör och häpna, jag väger bara 63 kilo! Det är ett kilo över min målvikt för tillfället. Snart kanske jag t.o.m. kommer i mina gamla jeans. Ok, innan nån säger nåt, jag bantar inte på riktigt, för det ska man inte göra när man ammar, jag försöker bara att inte äta för mycket onyttigheter.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Tänk om jag ocksa vägde 63 !!! ;)

2010-06-19 @ 02:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0