Sjuka igen

Vi har blivit sjuka igen, för 4:e gången i rad. Det är antagligen ungen som tar hem alla dessa virus från dagis... (jag trodde att det var en myt att dagisbarn alltid är snoriga men nu har jag insett att det nog är sant). Jag och hon är bara förkylda (även om det är illa nog) men karln verkar ha det som kallas "manflu" här. Dvs den sortens förkylning som bara män får, när de är jättesjuka och tycker synd om sig själva. Åh stackars... Vi har pratat om att amputera våra snoriga huvuden, men då kom vi på att hjärnan ju sitter i huvudet, så man skulle ändå känna sig sjuk men man skulle inte ha några armar att snyta sig med.

Kommentarer
Postat av: Emma

Är ni helt knäppa eller? Om ni amputerar era huvuden försvinner ju hjärnan! Eller menar du att ni skulle amputera kroppen? Du verkar helt förvirrad haha.



Japp, killar är jobbia när de är sjuka. Det är såå synd om dem. Eller som när en bekant till mig födde barn, då blev pappan till barnet så nervös på förlossningen att HAN tog lustgasmunstycket och drog i sig lite. Buhuhu, stackars liten som fick stå bredvid och inte behöva trycka fram en bebis ur underlivet. Eh..

2010-01-20 @ 14:22:57
URL: http://inmythirtes.blogg.se/
Postat av: Svenny

London ar bra i sma doser, ja. Nu ar jag trott pa det i alla fall. Vilken landsbygd bor ni i forresten?

2010-01-20 @ 20:20:45
URL: http://jennysvenny.blogspot.com
Postat av: Åsa

Hahaaaa, Oskar är likadan när han är sjuk. han tror att han ska stryka med och tackar för de fina åren vi haft ihop...

2010-01-22 @ 19:27:49
URL: http://asonet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0