Fyrverkerier i sovrummet

Ja just det, jag glömde att berätta om vår nyårsafton. Vi tittade på Tombraider på TV till kvart över 11, Lara Croft (Angelina) är så cool, jag vill också kunna skjuta, sparkas, slåss och sånt! Vi drack pyttelite champagne. Sen sa jag att jag nog inte orkade vara uppe till 12 och karln sa att han nog inte heller orkade det. Så vi gick och la oss i sängen och läste lite. Vi var faktiskt fortfarande vakna vid 12-slaget och då blev det minsann lite fyrverkerier där i sovrummet... hehehe. Fast det var bara som vi såg genom fönstret där vi låg i sängen. (Vi var alldeles för trötta för nåt annat om det nu var nån som trodde det.) När allt oväsendet slutade somnade vi, och ungen vaknade inte heller av "bang-bang" som tur var. Härligt att vakna upp på nyårsdagen utan baksmälla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0