Stackars babyn ännu mer

Den här bilden är från innan babyn fick vattenkoppor.



Hon ser så hemsk ut nu att jag inte ens vill visa en ny bild... Och igår blev det ännu mer synd om henne. Jag skojade först med henne och sa att jag skulle äta hennes fötter och så nafsade jag lite i tårna. Sen kom ungen och skulle göra samma sak, men tog ett stort bett med sina vassa tänder i babyns stortå! Det blev bitmärken men inget blod. Babyn skrek så klart i högan sky och sen skrek ungen också för att babyn skrek och jag blev arg. Sen sa jag till ungen att blåsa på babyns tå så att det skulle kännas bättre och det gjorde hon. Efter några minuter var alla någorlunda glada igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0