Skepp o'hoj

Min blogg blir lite väl mycket om barn och sånt ibland... så nu tänkte jag slänga upp en cool bild jag hittade i datorn. Det är ett gammalt skeppsbrott på ett korallrev utanför Mauritius (där vi gifte oss). Jag tog bilden när vi var på en båt, på väg att snorkla vid revet. Ser ni de stora vågorna utanför revet? Inte konstigt att båten gick på grund... Jag saknar att göra spännande saker. Det mesta spännande har legat på is när man har en liten baby. Även fast det är ju spännande också, på ett annat sätt!


Kommentarer
Postat av: Sin Sisters

sv: TACK så mycket! :) det va helt underbart vackert, håll utkik efter bilderna!!

2010-08-18 @ 00:53:02
URL: http://sinsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0