Ingen läser min blogg?

Varje gång jag tänker att äsch ingen läser min blogg, så får jag helt plötsligt rätt många läsare på statistiken. Eller många och många, det var 17 igår. Tack för att ni kollar in på min blogg då och då kära läsare!
Just nu har vi rätt mycket att göra inför flytten så det blir kanske inte så mycket bloggande på ett par veckor. Men sen kommer jag att blogga om hur vi trivs i London och så. Jag ska försöka hitta aktiviteter för barnen, det verkar finnas massor av baby & toddler groups och så har jag hittat en dansgrupp till ungen! Sen så är planen att jag ska försöka skaffa några nya kompisar också. Jag måste nog anstränga mig lite för att vara en yummy mummy istället för en slummy, så det kanske blir lite smink och dagens outfit! Kanske...
Ja just det, jag kommer nog att gå ut lite i London också med mina gamla kompisar. Åååh vad kul!


Kommentarer
Postat av: CC

Åh vad jag får mycket bra minnen från den bilden, är ju jag som tagit den :) och saknar ditt HÅÅÅR ;)

Jag tror det blir bra för dig att komma ut o träffa lite folk, du träffar säkert några trevliga mammor!

2010-08-19 @ 10:54:06
URL: http://metalbarbiecc.blogg.se/
Postat av: Maria

Såå fin bild!



Jag läser din blogg med stor förtjusning!



2010-08-19 @ 18:14:54
Postat av: Rebecca

ah, snygging! Yummy mommy indeed :D

2010-09-07 @ 11:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0