Fjällvandring med tung ryggsäck

Haha nej jag bara skojar, jag har inte varit på fjällvandring. Men både jag och karln har sån himla muskelvärk, det känns alltså som fjällvandring eller att vi har varit i gymet hela dan eller sprungit maraton eller varit i slagsmål. Vi har haft lite feber och ont i huvudet också. Karln är som sagt den som är sjukast, han var nästan döende igår men nu är han lite bättre. Jag har hört talas om att man kan ha muskelvärk i samband med influensa men aldrig haft det förut. Först var det värst i benen men nu är det armarna och händerna, jag kan knappt skriva det här, känner mig som en 90-åring med reumatism eller nåt. Är det nån annan som har haft något liknande? Om det är detta som babyn hade så förstår jag att hon skrek mycket. Hoppas bara inte ungen får det också.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har för mig att jag har haft det.. Jo! Kommer du inte ihåg en gång på Spån när vi åkte till akuten i Uddevalla för att jag hade så ont i nacken och ryggen etc. och vi var rädda att det var hjärnhinneinflammation (måste man inte ha en hjärna för att få inflammation i den haha)? Då var det ju influensa visade det sig.

2010-04-12 @ 11:26:30
URL: http://babbelbloggen.blogspot.com
Postat av: Beatrice

Krya på er!! Ja, jag hade ordentlig muskelvärk sist jag hade svin(?)influensa. Även feber, huvudvärk osv. Hoppas att ni mår bättre snart. (Det man bör ha koll på är att man inte får lunginflammation, svårt att andas, hosta, ont i bröstet.) Vila och drick mycket vatten! Kram, B

2010-04-12 @ 19:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0