Tidiga julklappar: kök och ko-stol!

Vi åker till Sverige på onsdag och imorgon bitti är ungen på dagis, så vi låtsades att det var juldagsmorgon idag. (I England och USA får ju barn sina julklappar på juldagens morgon, de ligger under julgranen och väntar...)
När jag och ungen kom in i vardagsrummet imorse stod det två stora objekt framför våra häpna blickar, täckta med lakan. Ungen slet av lakanet på sin och det visade sig vara ett kök! (begagnat från ebay såklart) Det verkar som om hon gillar det, hoppas hon lär sig laga mat snart så hon kan hjälpa till lite hemma.



Sen öppnade jag min stora lakantäckta julklapp och det var... en ko-stol! Det är en amningsstol som "glider" fram och tillbaka, karln hade köpt den också på ebay, men alla såna ser så trista ut (de är beiga), så han hade köpt lurvigt ko-tyg och fått en sömmerska att klä om alla dynorna! Visst är den fin. Ko = mjölk = amning... om ni inte fattar.


Kommentarer
Postat av: CC

Grym stol!! Jag älskar komönstrat :)

2009-12-21 @ 17:33:34
URL: http://metalbarbiecc.blogg.se/
Postat av: Emma

Nej men gud vad fina grejer! Jag vill också ha en kostol även om jag bara är en kviga än haha.

2010-01-13 @ 08:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0