Rea-fynd

På annandagen var det dags för lite rea-shopping i Lunds köpcentrum Nova. Vi "hängde på låset", var där kvart i 10 för att säkert få parkeringsplats. Det var redan halvfullt med bilar. Fem i 10 kom alla människor ut ur sina bilar och stod och huttrade utanför entreerna. När svängdörrarna antligen borjade snurra blev det såklart stopp medetsamma för att för många försökte gå in på samma gång. "ALLA FÅR INTE PLATS!", skrek jag lite hjälpsamt sådär.
Där inne blev det snabbt ett kokande helvete (som min far brukar säga). Mycket folk överallt som trängdes och rev och slet i fynden med nåt djuriskt i blicken. Ungen ville såklart komma ut ur vagnen, det fick hon till slut och vi tappade nästan bort henne flera gånger. Det blev några inköp, men tyvärr var det bara en grej som var på rea, ett par stickade vantar till ungen för 20 kr. Allt annat var ej på rea! Typiskt. Och jag köpte inget till mig själv, man blir inte så himla köpsugen när man är stor som en heffaklump.

Jag skulle vilja ha dessa skor och vantar själv men de fanns bara i barnstorlek.


Leopardmössa från H&M, gullig va...


Kommentarer
Postat av: CC

Vilken söt mössa! Och bootsen var fina också... ibland tittar jag faktiskt på barnavd hihi, köpt tröjor o småkrafs där ibland, jag kan ju ha storlekarna för 12-14 åringar o de är oftast billigare än vuxengrejerna

2009-12-27 @ 22:53:06
URL: http://metalbarbiecc.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag har definitivt världens sötaste systerdotter! stolt :)

2010-01-13 @ 11:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0