För kort lugg?

När jag tittade på bilder av mig själv som barn, brukade jag alltid säga till min morsa: "hur KUNDE du låta mig se ut sådär i håret?". Hon brukade svara att det är inte så lätt att klippa håret på sprattliga ovilliga barn, men man vill ju inte att de ska ha luggen i ögonen hela tiden, så när man får chansen klipper man så mycket som möjligt så det inte växer ut så snabbt igen. Nu har jag insett att detta är sant! Men... visst ser ändå ungen till höger inte riktigt lika tokig ut som ungen till vänster (jag)?


Kommentarer
Postat av: Nina

Haha, sådär såg jag också ut som liten! Men- jag hade extremkort lugg, nästan in på skalpen. Jag blev nämligen så inspirerad av min mammas frisörkunskaper att jag provade själv lite. s



Din dotter är så fin! Hon ser så liten och så..ja superfin ut. Som en liten filmstjärna.

2009-12-21 @ 23:06:52
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar
Postat av: Emma

Ni är söta båda två!

2010-01-13 @ 11:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0